tekbasimabakiyorum Kızım 18 aylık. Bana yapışık yaşıyor. Babasında max iki dk duruyor. Ve hep beraberiz, eşim evden çalışmaya başladı. Yıldım diyebilirim bu yapışıklıktan. Hani kız çocukları babaya düşkün olurdu? Ne zaman olacak bu? 😁
sofyayolda tekbasimabakiyorum Bebek bakımını paylaşmayınca olmuyorlar sanırım bende tüm bakımını kendim yapıyorum sadece bende duruyor babası uyutamıyor bile
bircanmom tekbasimabakiyorum aay vallahi kızım 16 aylık dışarı çıkarsın diye hep babasına gider. Yolda taşısın diye de hep bana gelir:) park işine o kadar mutlu oluyorum ki. Ama biraz zaman geçirmekle alakalı. Görümcemin nişanı nedeniyle bir ara eşim ilgilenip dışarı çıkardı şimdi hep ondan bekliyor. Dün annemlere geldim tekim eşim kendi annesinde bir kere bile ağlamadı park için.
myferimah tekbasimabakiyorum hani erkek çocuklar anneye düşkün olurdu? Benim oğlum babası gelince beni tanımıyor bile Mesela ikimizde ona gel gel yapıyoruz hemn babasına koşuyor 🥴
tekbasimabakiyorum sofyayolda evet bakımını ben yapıyorum, bakım verenim. Eşim genelde parka, markete götürür.
durakkk Ay benim oğlum 3 yaşında acayip baba düşkünü her şeyini babası yapsın istiyor bende dudak büküpbana gelsin diye bekliyorum fkdlld
aslananne27 tekbasimabakiyorum benim oğlan da babacı doğdu dan beri beni pek aramaz 😂😂 babası evden gitsin kriz geçiriyor çocuk dışarda bizim arabaya benzer araba görse baba baba diye ağlar kapının zili çalsa kapıya gider baba der alkış yapar 😂😂hersey baba telefonum çalsa bile baba baba ver baba alo 😂😂😂2 yaşında
Sevvl tekbasimabakiyorum benim kızlarım 17 aylık birisi babasına yapışık birisi bana bence tamamen çocukla alakalı
Ada28 tekbasimabakiyorum aaa benim kızım 😁😁 aşağı yukarı 3 yaşında babaya dönmeye başladı 😏😏 hala yine birinci önceliği benim ama en azından babaya gitmeye başladı oyun oynamaya başladı çok şükür 🤭 4 e yaklaşıyoruz bakalım ☺️
minikkalb tekbasimabakiyorum babaya sorumluluk verdiğinizde helikopter ebeveynliği bıraktığınızda,çocuk bakımında babalara güvendiğimizde ve daha çok birlikte vakit geçirmelerine ortam hazırladığımızda otomatikman babacı oluyorlar tecrübeyle sabit 🥰🥰🥰🥰
ayseee_ tekbasimabakiyorum kızım 15 aylık bende daha çok kalır ama babası işten gelince de Çok sevinir koşar saklanır cilve falan yapar dhdjdj bidr hep dışarı götürdüğü için arkasından ağlar hemen kollarını kaldırır babası götürsün diye dışarı
penyy tekbasimabakiyorum 19 aylıktan beri babasına aşık oğlum resmen yapışık ikizi babası olmadan hayatı sönüyor resmen her gün işe giderken kavga kıyamet ağlama krizleri😢 ondayken kesinlikle benim kucağıma gelmez beni istemez ve aramaz ilk defa böyle bi erkek çocuğu görüyorum babasına bu kadar bağlı😁
Mediha123- tekbasimabakiyorum biraz babanın yaklaşımı ile alakalı eşim ilk günden beri emzirmek dışında her şeyi yaptığı için ikimize de eşit diyebilirim. Bizimki 1 buçuk yaşına kadar baba demedi demeye başladıktan sonra da bi tık daha babasına düştü sanki