altintopp başlangıçta kızım da öyleydi. İştahlı bi çocuk değil malesef hala gerektiği kadar yemiyor. Şimdi kendimize yaptığım yemekleri veriyorum salçalı baharatlı tuzsuz, çatalla eziyorum koyuyorum önüne oynaya oynaya biraz yiyor. Hiç yoktan iyidir diyorum.
Dün akşam kuru fasulye tanelerinden yedi, pirinç pilavini da seviyor basmati taneleri büyük olduğu için elinde tutabiliyor.