Duruelaninannesi 😄 Bazı doktorlar seviyor herhalde korkutmayı, inan ki devlette yaptırdım 3′lü testi, kadın doğum doktoru kötü kötü konuştu, yok yüksek risklisin %90 trizomi çocuğun dedi bana. Bende odadan ağlayarak çıktım nasıl yani diye, araştırmaya sevk ettiler gittim 2 gün sonra, detaylı içinde gün verdiler, o günü ağlayarak bekledim hiç bir şeyden anlamıyordum, ama gittiğim doktor en iyi perinatolji doktoruydu, yaşadığım şehirde ünlü bir doktordu, doktor iyice baktı baktı %90 sağlıklı dedi, dünyalar benim oldu sanki o kadar kötüydüm ki. Şimdi kızım 3 yaşına girecek 20’sinde bu ayın, o doktora gidip gösteresim geliyor, bakın down sendromlu dediğiniz çocuk buydu diye gözüne sokasım geldi bir an. 😄