2-3 aydır ay dolmadan tekrar regl oluyorum saglık acısından herhangi bir zararı var mı sizce normalde çok düzenli oluyordum bugune kadar tam bitiyor 2 hafta sonra tekrar başlıyor 18 ay oldu doğum yapalı bu süreden sonra adette dengesizlik olur mu acaba?