Kızlar gece beslemesi kaçıncı ayda kesilebilir ben önce bire düşürüp bir ay sonra kesmeyi planlıyorum da kilo ve gelişim problemi yok şükür . Doktorlar 6. Aydan sonra kesilebilir diyorlar biliyorum ama içim rahat etsin diye sormak istedim bilgisi olan var mıdır sizce artık düşeyim mi bi beslemeye