busraltin Kızlar market giidp alışveriş yapmayı düşünüyorm bebeğimi de yanıma alsam sizce markete gitmek sıkıntı olur mu daha 1 27 günlüğüz siz dışarı hastane dışın da çıktınız mı
beyzzsenturkk_ busraltin çıkın kız bu zamana kadar nasıl evde kaldınız asıl kalabalık ortamlar harici çıkın dolaşın ellerinizi temiz tutun cok bebişin eline yüzüne sürmeyin gelince de ılık bi duş aldırın mis gibi olur hem temiz hava cok iyi gelir
DevosMom busraltin bebeği eve kapatmak hasta eder. Her akşam yürüyüşe çıktık. Ki kış doğumlu bir bebekti.
busraltin beyzzsenturkk_ eşim calısıyor akşamları geliyor hafta da bi kere izni var cok fırsar da olmuyor oek ama ihtiyacımız var cıkmaya
EbruBoluKaya 5 günlüktü sahilde gezmeye çıktık 7 günlüktü duş çekim yaptırdık sonrada hiç girmedik eve 9 aylığız şuanda
Sevvl busraltin 1 ay küvözde kaldılar çıktıkları ertesi gün sahile götürdük bemce çıkmalısınız özellikle bu havalarda
Bebegimm1 busraltin çıkılır 40 bebeğe denilmez lohusa olan annedir bebek değil hurafeleri uygulamayın onları yaparsak psikolojısı bozulur insanın ben 1 haftalıkken çıkmıştm
ArvenMom busraltin çocuk doğdu doğalı dışarda prematüre doğdu ona rağmen evde durmadık uyumaya geliyorduk sadece ve şuan arabayı dışarısını o kadar çok seviyor ki uzun yolculuk hastası bayılıyo dışarısını izleyerek uyumaya hiç kendimi kısıtlamadım
dugme busraltin canım kızım Aralık 25 te doğdu ve 5 gün sonra dışarı çıkmaya başladık her gün çıkarttım hiçbir şey olmaz sadece ben yanıma dezenfektan almıştım birde maske ne olur ne olmaz diye ama.hic sorun yaşamadık
Miracinannesi_ busraltin bebek için sakıncası yok anne için sakıncalı olabiliyor kanama devam ettiği için mikrop kapma olasılığı daha fazla rahimde kendini toparlamadigi icin bu surecte dikkali olmak gerekiyor o yuzden 40ini bekle derler toplu wc leri mümkün mertebe az kullanırsın
dilberhala1 busraltin Kızım ocak ayında doğdu 10 günlük olduk direk dışarı çıkmaya başladım her gün çıktım bebek arabasına koydum eşimle yürüyüşe her yerede gittim
bircanmom busraltin yok kendinizi bir mahzene kilitleyin orada bekleyim siz. Ya allah aşkına şu sıcaklarda insan akşam dahi olsa bebeği çıkartıp biraz hava aldırır yazık değil mi evin o boğul nemli ortamında çocuğa