Otel düşünmüyorum çünkü kahvaltıya yetiş yemeğe yetiş masa tut falan bana aşırı kosturmacali yorucu geliyo , apart bizim için daha mantıklı en azından kahvaltımızı otelde yapar hiç bı yere yetişme telaşı yaşamadan günümüzü kendimiz planlariz , yemeği de dışarda yeriz her türlü aynı fiyata denk geliyor zaten . Bu yüzden apart önerisi istiyorum kızlar ses verin