Görüntüsü egzamaya benziyor egzama sonradan beyazlıyor alerjik bir cildi olabilir nem den kaynaklı olabilir sıcak lar dan dolayi boyun bebeklerin en çok terledigi yerlerinden birisi benim.kziimin da boynu hep pişik ve isilik olur deterjan şampuan da alerji yapıp egzama yapabilir yediği farklı bir şey vs va bir çok nedeni olabilir sağlık ocağına bi danışin isterseniz egzama kendi kendine pek geçmiyor ve çoğalıyor