kolonyalimendil Dün bende el ayak hastalığına yakalandığını öğrendim çocuğumun. Ateş, halsizlik ve iştahsızlıktan acile gittik doktor üşütmüş dedi antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı verdi 2 gün kullandık ama çocuğum eridi gitti ateşten iştahsızlıktan tükürüğünü bile yutmuyordu. Dün 3 gün niye geçmedi artık diye kendi doktoruma gittik ve doktor şikayetimi anlatır anlatmaz muayene bile etmeden el ayak hastalığı dedi. Ağzının içine baktı ve kocaman yara vardı genzinde. Bana da gösterdi ve şok oldum dilim tutuldu. Acilde ki doktor nasıl görmedi diye kendimi yedim bitirdim. Antibiyotiği hemen bırak o bu hastalıkta aksine ateş yapar tedavisinde bu kullanılmaz dedi. Ağzının içine ilaç verdi çinko yazdı ve soğuk aldığı ilacını kullanmaya devam et dedi. Normalde bu hastalık el ve ayaklarda kırmızı benek şeklinde çıkar ama çocuğunun bağışıklığı kuvvetli olduğu için vücunda çıkmasını izin vermemiş ağzında çıkmış bu çok iyi birşey dedi. Ve bu hastalık bulaşıcı birinden geçmiş dedi kendi kendine oluşmaz dedi sizede geçebilir dikkat edin dedi. Sonra damar yoluyla parol ve serum verdi dünden beri ilaçlarını kullanmaya başladım ve çocuğum eski haline Rabbime şükürler olsun geri döndü. Perişan oldu resmen o kadar kötü birşey ki bugün daha iyi çok şükür