Esoz1110 sagolsunlar halkı daha nasıl soyarız diye düşündükleri için vergiyi yüzde 60 yaptılar 966₺lik ürüne 579₺ vergi çıkıyor. O siteden alınacak ivir zıvıra verilmez bu paralar devlete gideceğine hiç vermem sipariş daha iyi. Güzel olan herseyi batırmakta üstlerine yok yasaklar ülkesi olduk resmen