Kızlar 2 Eylül de başlayacağını okudum burada ama bizi arayan soran olmadı. Acil durum listesini verdikten sonra biz size geri döneceğiz dediler ama ses soluk yok. Ay ortasında arayayım diyorum. Sabahçı olacak kaçta başlayacak kaçta bitecek, toplantı ne zaman hiç bir bilgim yok. Sadece acil durum listesini alırken ne zaman açılacak dedim oradaki bayana sitede yayınlanır dedi 😀