Kızlar bebeğim 8 günlük ve hastanede biberonla beslenmeye alıştı mememi kavramiyor sadece ucunu emip bırakıyor sonrada ağlıyor bende mecburen sagip biberonla veriyorum emzirmeyi çok istiyorum napmalıyım sagmaya devam etsem sütüm azalir diye endişe ediyorum lütfen yardım edin tekrar memeye nasıl alıştırabilirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻