kubusss en mantıklısı altın bence. Kendinizi öyle şartlayın, her ay borç ödüyormuş gibi belli bir meblağ ile altın alın. Açıkçası piyasa çok belirsiz. Arsa fiyatları son zamanlarda çok arttı ama artışın devam edip etmeyeceği belli değil. Biz en son uygun fiyatlı 2. bir araba aldık, biraz kullanırız sonra belki 2 arabayı da satıp iyi model bir araba alırız diye düşündük ama arabada 2. el piyasası bitti. 2 araba da bizde kaldı, üstelik son aldığımiz araba bozuldu masraf çıktı üstüne bir de. Yani fazla riske girmemek bizim ülkede hayati bir konu. Çıkacağız derken batma ihtimalimiz yüksek malesef