Winxclub52 Kızımın gözleri mavi olduğu için mavişim diyorum bazen de ismi nur nurum diye çağırıyorum meleğim bebeğim kuzum diyorum sık sık sizler masil sesleniyorsunuz bebeklerinize ☺️💝🧡
usenmedimyaptimbirvelet Winxclub52 fazla sevgiden saçma sapan lakaplar uyduruyorum ya ballı böcek demiştim bi kere
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Winxclub52 Oğlum, kızım, isimleriyle yada sonuna “im” ekleyerek 🤷🏼♀️ Prensesim,Yakışıklım bebeğim, kuzum falan yok bende 🤣
buss__ Winxclub52 canım oğluşum balım aşkım tatlım boncuk fındığım fıstıgım lokumum dünyam güneşim herseyim tek dişli Tazmanya canavarım 😂 Allah ne verdiyse o an aklıma hangi sevgi sözcüğü gelirse çok sevıyorum yaa iyi ki var benim balım oğlum 😄
MiracAlpinveUmutunAnnesi Winxclub52 Oğluma bal kuzum derim oda bir kere bana bal kuzum diyeceğine bok kuzum dedi 😅
Winxclub52 MiracAlpinveUmutunAnnesi sonunu okuyana kadar bısey yoktu sonunu okudum bana bı gülme geldi ayy iyi ki varlar yoksa nasıl gulerdik ki onlarsiz 🥺💕💝
hazili Winxclub52 ay bir suru sey uydurdum onlari soyluyorum hahah pamuk prensesim, triliçem, kuşum, balığım, ask bocegim, minik tirtilim, leylosum, askim, annesinin bali falan tuvaletini yapinca boklu pakizem 😂 aklima ne hitap gelirse soyluyorum 💕💕
hazili Winxclub52 ay bir suru sey uydurdum onlari soyluyorum hahah pamuk prensesim, triliçem, kuşum, balığım, ask bocegim, minik tirtilim, leylosum, askim, annesinin bali falan tuvaletini yapinca boklu pakizem 😂 aklima ne hitap gelirse soyluyorum 💕💕
hazili Winxclub52 profil adini gorunce aklima geldi simdi bunu da eşim uydurdu kizimiza beybi stellam diyor hahah o kadar komigime gidiyor ki 😂😂