Ashellinko Mirann17 E bebeğin en basit modelini almıştık 5 sene önce 70 tlydi. İki kızım kullandı sonra elden ele dolandı şuan 4.cü bebiş kullanıyor 💝 Hem ufak hem hafif hemde yer kaplamıyor lüks bişey istemiyorsanız bakabilirsiniz
Mirann17 minikkurabiyee biz daha 4 aylık olduk sayılır ama açıkçası erkenden almak istiyorum malum fiyatları belli olmuyor
minikkurabiyee Mirann17 evet haklısın biz son zamana bıraktık aşırı para vermeyi düşünmüyorum orta fiyatlı bir şey almayı düşünüyorum
Mirann17 Ashellinko teşekkür ederim şimdi uygulamadan bakacağım nasılmış diye açıkçası temizlenmesi pratik birşey istiyorum 😂