Asumanttt dlrkrn hayırlı olsun 🌸 Hatice hocada mı yaptınız acaba? Ben ilk doğumunda Hatice hocada doğum yapmıştım memnun kalmıştım şimdi tekrar hamile oldugumu öğrendim. Siz hastane şartlarından memnun kaldınız mı?
dlrkrn @Asumanttt evet Hatice hanımda doğum yaptım çok memnunum. Ama Hatice hanım Eylül sonrası hastanede olacakmış şuan raporlu