Damlarden leylek ısırığını ilk kez duydum ama yeni doğduğunda benim bebeğimde de vardı doğum esnasında zorlanmadan olmuş normal geçer dedi doktorlar, gerçekten de bi süre sonra kendiliğinden geçti canım. Doktora gösterdin mi onlar söyler zaten. Hiç endişelenme 😊