Merhaba hanımlar 15. Gün önce sezeryan oldum estetik ameliyat. Kesik yerinin sol başlangıç tarafında ağrım başladı öncesinde yoktu yada doğum agrılarımdan ayırt edemedim bilemiyorum. Yürürken gerdiriyor acıyor belime vuruyor uzun sure ayakta kalamıyorum . Bu durum normal mi ? Daha yeni olduğu için mi bilgisi olan lütfen yardımcı olsun korkuyorum enfeksiyon mu olcak diye . Görünürde hiç bişey yok kontrolde doktorum gayet güzel demişti