Hilal096 baslarda tabiki zorlanicaz :) benimki evin heryerine işedi 😅 20 dakka da bir cişin varmi diyodum. Yok dese bile oturtuyodum lazimliga,alissin diye. Ordan kalkip baska yere işiyordu deli oluyordum 😁 baslarda geceleri bezledim ama yine 2-3saate bi kaldirip lazimliga oturtuyoduk… oyle oyle ogrendi gitti cok sukur. Simdi 3 yasinda kendi kendine yapmayi ogretmeye calisiyorum, pantolonu kulodu indirebiliyo oturabiliyo ama kalkinca duzgunce giyemio kulotla pantolonu :) buyuk tuvaletini yapinca kendi temizleyemiyor daha,insallah oda olucak zamanla :)