guzelbegum aynı dertten müzdaribim benimki de emiyor ben kasımda başlıcam kimsem yok mecbur bakıcı bakıyorum hala bulamadım ama benimki de aşırı düşkün ve hep başbaşa evde olduğumuz için bana yapışık yaşıyor tabi bende ona sürekli bu durum aklıma geldikçe ağlıyorum napıcam onu nasıl bırakıcam o napıcak bilmiyorum 1 ay önce başlatıp alışmasını sağlamak istiyorum ama kimseye de pek alışmıyo babasınla bile 15-20 dk vakit geçirince beni arıyor geldiğim an atıyorum mutfakta oluyorum deli gibi sarılıyor şu an 6,5 aylık o zaman da 9,5-10 aylık olcak tecrübeli bilgisi falan olan varsa yazsa da biraz içimiz rahatlasa