Yasemin011 Hanımlar kızım 5 yaşında alt 60 ast 67 çıkmış karaciğerle alakalı sanırım başına gelen var mı ?
hanimefendii Yasemin011 ilaç kullanımında ağrı kesici ya da antibiyotik ondan yükselmiştir. Çok yüksek değil zaten sıkıntı yapmayın
Agoktug03 Yasemin011 aylardır bununla uğraşıyorum fazla yüksek değil sizinki yinede ihmal etmeyin sınır ast de 35 alt de 45 enfeksiyon ilaç kullanimina bağlı yükseliyor ibu grubu ilaçlar antibiyotikde yapıyor
Yigit_Yagiz_Moms Yasemin011 öncelikle endişelenme canım değerler çok yüksek değil. Kullandığı ilaçlar, aşı, iğne ya da grip soğuk algınlığı gibi hastalıklar da yükseltir. Bunların hiçbiri yoksa şekerli şeylerden uzak tut
fatmakrks Çocuklarda sınır kaç bilmiyorum ama normale göre çok yüksek bir değer değil muhtemelen yediği şeylere bağlı biraz yükseklik olmuş olabilir
Yasemin011 hanimefendii 2 hafta önce antibiyotik kullandık ve tahlilden bir gün önce iburamin içmişti ondan mı kaynaklanıyor acaba çok endişelendim
Kelebek14 Yasemin011 tahlilden yakın bir zaman önce ilaç kullandıysanız ondan olmuştur. Benim bebeğimizle yüksek çıkıyordu sebepsiz, o dönem araştırmıştım. Bir şey yoktur Allah ın izniyle çok yüksek değil çünkü. Endişelenmeyin.
byzyldz Yasemin011 evet o etkiler zaten bi sonraki gittiğinizde yeniden kan isterler normale döner inşallah
Ahsen211016 Bir yaş bebeğimde de yüksek çıktı be ilaç ne bir şey kullandı doktor bazen bebeklerde görebiliyoruz ufak bir enfeksiyon bile etkiliyor dedi tahlili bir ay sonra tekrarlayacağız biz.
Yasemin011 Ahsen211016 daha doktor ile görüşemedim bakalım ne diyecek ona göre ilerleyeceğim çok geçmiş olsun size de
Yasemin011 Yigit_Yagiz_Moms el ayak hastalığı geçirdik bir hafta önce inşallah bundan kaynaklıdır çok teşekkür ederim 🙏😞