15 aylık oğlum 1 haftadır sürekli olmamak ile atesliydi. bir şekilde de ateşi sürekli düşürdük ama sürekli tekrar çıktı antibiyotik başladık fakat gecmeyince ve ateşin birden 40a firlamasi ile doktora gittik crp değerinin 89 a çıktığını görünce hastne de 4 gün yattık şu an daha iyi değeri 41 e düşmüş tedaviye evde devam ediyoruz fakat az önce ayağının altında belli belirsiz lekeler gördüm sebebi nedir başına gelen var mı acaba 
