cerenkko Merhaba anneler 40 gün önce sezaryenle doğum yaptım kadın hastalıkları doktoruna gideceğim doktor muayene nasıl ediyor?
Melsaboz cerenkko 1 haftalik gttigimde karindan ultrasonla bakti ,40inda alttan bakti benim doktorum.
papatya1papatya cerenkko genelde sorular soruyo sonra ultrasonla bakıyor eliyle bi yokluyor sonra temizliğine devam bi kac zaman sonra iyileşirsin diyip yoluyo🤭
cerenkko Aryamlinamom bende ultrasonla bakar diye düşünüyorum birde üstüne adet oldum alttan hiç bakmaz herhalde
papatya1papatya cerenkko yok kiz ben hic duymadim altan muaneyi hem niye altan baksın ki genelde yüzeysel karnina dokunuyor okadar
amazontuba cerenkko bu konuyu ben de merak ediyorum az kaldı kontrolüme inşallah alttan bakmazlar 🙃 1 defa baktı açıklık kontrolü için onda da canım baya yanmıştı şimdi korkuyorum
cerenkko amazontuba doğum başladığında 3 kere bakıldı sancıyı çekerken bakmaları daha çok stres yüklemişti bana
sema775 İki sezeryan oldum hiç alttan bakılmadı bana sorular sorup ultrasonla karnına bakıp gönderiyorlar bu kotrolde sezaryenden bi hafta sonra oluyor o dan sonra beni çağırmadılar