Merhaba benim oğlum 6 aylık, ek gıdaya başlarken yoğurt verdim hiç sevmedi öğürür gibi hareketler yaptı ben yine de üç gün denedim kaşığın ucuyla da olsa sonraki üç günde sebzelere geçtim birazda olsa yiyordu meyvelere geçince çok güzel severek yiyordu ama artık hiç birine ağzını açmıyor karpuzu ilk denediğinde çok sevmişti ona bile ağzını sımsıkı kapatıyor ne yapmam lazım sizce