esraaliy Merhaba cocugum 22 aylik kbb dr bu ayda geniz eti olup olmadiginin anlasilamayacagini 2.5 yasinda getirin diyerek beni gecistirdi oglumda surekli bir burun tikanikligi vsr bunun disinda yasadigimiz ciddi bir sorun yok yardimlarinizi bekliyorum
biranneminik esraaliy kızım görülüyor diye götürmüştüm 2 buçuk 3 yaşında falandı geniz eti varmış daha yeni olunca ilaç verdi onunla geçti
endoplazmikretikulumiste esraaliy geniz eti büyğmesi olan çocuklar daha sık hastalanır önce nedenini araştırmak gerekir çoğunlukla sebebi alerji yada reflü oluyor önce bunların tespiti yapılıp alerjinle uzak duracak ortam yaratmak reflü varsa tedavisini ve diyetini sağlamak gerekiyor bunlar sağlandığında geniz eti küçülüyorsa herhangi birşey yapmaya gerek kalmıyor ameliyat falan derse de sakın zaten sebep ortadan kaldırılmadıkça tekrarlayan birşey
endoplazmikretikulumiste esraaliy birde udi hindi yağı iyi geliyor diye okumuştum dr ye sorarsınız birde denize gidildiğinde burundan deniz suyu çekmek diye okumuştum bunlar sadece anonim deneyim ve bilgiler siz doktorun dediğini yapın tabi alternatif tedavi için . Ama mutlaka sebepleri tespit edip o sebepleri ortadan kaldırın ve birde öyle bakın bakalım
biranneminik esraaliy ay horluyor yazdım ne yazmış klavye. Oda olabilir başka doktora götürün isterseniz