baturalpim Bebegim bugün 41 günlük oldu ama hala 1. Ay aşısını yaptıtamadık sağlık bakanlıgının stok sorunu varmış ve yaşadıgım ilde hiçbiyerde yok özel olarak eczanelerde bile yok siz yaptırdınız mı türkiye geneli bir sorun mu bu acaba bilgisi olan var mı ?