23 aylık kızım ve 6 aylık oğlum var ilk aylar çok zordu hatırlamak bile istemeyeceğim kadar 4 den sonra duzeldi hersey yolundaydı. Gecenlerde kv orda dedim çok şükür iyi eskisi gibi değil diye nazar mı değdi ne oldu bilmiyorum bir haftadır kan kusturuyorlar kücük uyumuyor, büyük kardesine surekli zarar vermeye çalışıyor, emzirmeme izin vermiyor. Ağlayınca emziğini verip kusunca ağzını siliyor ama şiddete de meyilli. Bazen çok yorulup köşeye sinip ağlıyorum kızım anlıyor ki gelip masum masum sarılıyor gözyaşımı siliyor dahada ağlıyorum. Kızım çok meraklı heryeri karıştırır, hayır derim anlamaz oyun gruplarına götürdüm ordada hiç adepte olup bi oyunla oynamaz heryeri karıştırır. Kıskançlıktan boyle oldu neden boyle olduk nasıl aşıcam çok yorgunum. Sadece bi saat dinlenmek istiyorum bunu istiyorum diye de kendimi kötü hissediyorum 😞