ozlemozerrr 12 günlük bebeğim , sab simlex ve nbl probiyotik kullanıyorum . Dünden beri kakasını yapmak istiyor ancak makat bölgesi zorlamaktan yara oldu . Aynı problemi yaşayan oldu mu acaba ?
caglaay ozlemozerrr canım haz damlaları daha çok gaz sıkışması yaptı benim oğluma sap simplex ve biogas kullandım bıraktığımda çocuk rahatladı evet gaz sancısı yine oldu ama morarmıyordu en azından sonra her sancıda ılık kovaya sokmaya başladım ayaklarının altına acı elma yağı sürdüm zamanla hafifledi çok zordu ama bence gaz damlaları daha kötü etkiliyor birde d vitamini ocean marka alın bence
misskokulummm ozlemozerrr gaz damlasını ilk etapta önermiyor dr lar probiyotik kullanın sadece bifidop kullanmıştık biz. Baya iyi geldi
EHMM Benimde 40 günlük bebeğim kabız varmı bir öneriniz bigaia gaz damlası kullanıyoduk 2 gündür vermiyorum belki sebep o damladır diye
ozlemozerrr misskokulummm dünden beri gaz damlasını hiç vermedim şuan daha iyi . Kakasını yapmadı sadece onun sancısı var sanırım