seydalprsln Kızlar 3 ay oldu dogum yapalı ve saçlarım okadar çok dokunuyor ki artık elimi attığım yer evin her köşesi sac çok üzülüyorum zaten ince telli saçlarım bu dokulme duracak mı ve sonra tekrar yenileri geliyor mu😔
Mnktrtaaa ikiprensesbebiss 5 ay 13 günüz öyle dökülüyor ki size inanmak istiyorum parmak parmak saç geliyor
Snp57asel seydalprsln kizim 1 yaşına girdi hala oluk oluk dökülüyor bir sürü krem şampuan kullandım bana misin demedi ben emziriyorum bazıları ondan dolayı diyo bilemedim ama çok canımı sıkıyor
mirayelif 7 aylık oldu bebeğim ve hala saçım tutam tutam dökülüyor. Kestirmem gerektiğini söylediler onu birde deniyecegim ama çok mutsuzum çok azaldı saçım