arven2024 Merhaba geçmiş olsun öncelikle, benim kızım doğduğundan itibaren aşırı gaz sancılı bir bebekti ve kakası mukusluydu çocuk doktoruna hep alerjiden bahsettim umursamadı ve 4 aylıkken egzama döktü biz alerji doktoruna gittik sürekli olarak üniversite hastanesine uzun bir süreçti 3 ayda bir testler yenilendi doktor artık açabiliriz dediğinde açtık önce doktor gözetiminde yükleme yapıldı belli dakika aralıklarla süt içirildi yumurta içinde aynı aşamalardan geçtik 48 saat sonra bir reaksiyon olmazsa doktorun verdiği listeye göre açtım diyetimi sizin mi hafifse bilmiyorum en iyi yönlendirmeyi doktor yapacaktır inşallah en kısa sürede atlatırsınız🙏🏻🥰