Nagiemirkerem Bebeğim kaka yaptığında altını değiştirirken çok ağlıyor bu durum uzun zamandır böyle neden böyle olur başına gelen var mı
Benoyleuygungordum__ Nagiemirkerem Benimkinin kaka yapmasına gerek yok altını alırken resmen savaş veriyoruz 😂 Dediğiniz gibi ağlıyor kendini kasıyor sağa sola dönerek kaçmaya çalışıyor şuan en zorlandigim şey oğlumun altını almak olabilir 🥲 Altını alacağım zaman ayrı bir geriliyorum yine aynı şeyleri yasiycaz diye 💆🏼♀️
Sinemyiss Nagiemirkerem bende aynıyım 18 günlük bebeğim. İlk günden beri altının değiştirilmesinden hoşlanmıyor gibi her defasında ağlıyor. Gaz normaldı de olsa ağlardı ama sadece altını değiştirirken ve yıkanmaktan da hoşlanmıyor. Umarım geçer.
rabiaakkan Kac aylik canim gazi olabilir yada pisigi felan olabilir onu sakinlestirin altini acarken oyun yapin benimkide bi donem oyleydi 1 bucuk aylikti o zaman megersem gazi varmış anlamadim sonra doktor soyledi gaz masajlari felan geçti