Meehaba kizlar ben calisan bir anneyim bebegime kayinvalidem bakiyor . Dun ogleden sonra hic bez takmamis ve 2 saatte bir tuvalete goturmus kizimi . Banada aksam gelince söyledi. Ben gece uyurken bez baglayarak yatirdim . Bugun sabahsa bezini cikardim ve daha bez takmadim. Bu arada evde lazimlik tuvalet aparati vs yok tuvalete oturtturup kendimden destek verdim . Bu gün gidip tuvalet aparati alayim diyorum . Lazimlik almadan tuvalet aparatiyla direkt klozete yaptirmak mantıklı mi sizce yoksa lazimlikla mi baslamaliyim . ( bu arada dun gece bez takmistim ama artik gece takmayacagim)