mimiki Kızlar bebeğim beş gün sonra beş aylık olacak doğduğundan beri gaz sorunu yaşayan bir bebekti. Üç buçuk aylık oldu tam gazını rahat çıkarabiliyor dedik bu sefer de kabızlık başladı. Bunu yaşayan varsa nasıl bi çözüm buldunuz yardım edin 🥺