aybala1 oğlum Eylül’de 4 yaşına girecek memlektteyim sürekli tavukla civciv gibi dip dibeyiz iki dk lavaboya gidemiyorum 2 ay önce çok rahatsizlandim bağırsak enfeksiyonu gecirdim annem koydeydi eşim calisiyordu çocukla doğru dürüst ilgilenemdim düşün kayinpederim yediriyordu çocuğu sanırım ondan kaybetme korkusu mu kaldı onda bilmiyorum ama çok zor bı durum cildiriyrum