eslemipek
Aslında çokta az görünmüyor minimum ayda 500 gram alınması gerekiyor diye biliyorum sizinkide 2 ayda 1 kilo almış doktor değilim ama gözlemlediğim kadarıyla bu şekilde düşünüyorum. Üzülmeyin lütfen doğum kilosu falanda güzelmiş bizimki 2650 ydi bende o sıra çok üzülmüştüm ben mi yeterince beslenmedim diye ama toparlıyorlar nasılsa tek canları sağolsun sık sık emzirmekte de fayda var 🫶