Uzun süredir uyku problemi yaşıyorum. Hamilelikten öncede sabah 6lara kadar uyuyamazdım. Melatonin kullanıyordum. Hamilelik zamanı iyiydi. Çünkü sürekli uykum geliyordu. Bol bol yattım. Bebeğim doğduktan sonra başa döndük. Sürekli en az 4 5 te uyuyabiliyorum. Sürekli uykusuzluktan bitik durumdayım. Kan tahlili yaptırdım. Tüm değerleri kötü çıktı. Doktor çok sık olmamakla birlikte. Bazı günler Melatonin alabilileceğimi söyledi. Melatonin 3 mg. Oğlum şuan 21 aylık. Aranızda emzirme dönemi kullanan var mı? Herhangi bir sorun yaşadınız mı?Uykusuzluktan kötü durumdayım ama oğlumada zarar verecek birşey kullanmak istemiyorum. Doktor görüşleri farklı oluyor. Biri kullan derken biri kullanma diyor. O yüzden burada kullanan annemiz var mı diye sormak istedim.