Bebekkaradag Hazal22 Aktardan tane kimyon aldım. 1 kupaya 1 tatlı kaşığı koyup sıcak suyu döküyorum. Ağzını kapatıp 10dk bekletip süzüyorum ve içiyorum. Gerçekten çok işe yarıyor.
Birprensannesi_ Hazal22 hemde nasıl ben oğluma hem sap simplex verdım hemde kımyon yedım kaynattım suyunu içtim 😃cok gazlıydık bız
Meryemak Hazal22 çok gazlı döneminde 2-3 çay kaşığı içirdim ama iyice bekletttim kimyon taneleri iyice aşağı çökünce öyle içirdim
Merda mert2021 tabi canım içer içmez bazen daha bardağı bitirmeden emziriyordum hemen etki ediyordu çok ağlayınca vakit olmuyordu bir iki yudum içip emZiriyodum çok rahatlatıyordu oda bende