ekimkizi_ ankaraankara bizim de bir tanidiğimizin cocuğu caydanlik tencere diye ağlardi hatirliyorum da o kadar ağladı ki evdeki çaydanliği posete koyduk götürsun diye o dereceydi gecici bir dönem bildiğim kadariyla siz yoracak birazckk
ankaraankara ekimkizi_ ayy demee güldüm vallahi 😂bizimkide gözünü açtı çaydanlık diye Ağlıyor sabahtandir hani veririm ama bu çaycinin demliği elektronik yani bozulur hemen ondan vermiyorum
Bayancorek ankaraankara biz biraz despotuz o konuda, evet anne babasıyız ama ömür boyu yanında olmayacağız küçük de olsa bazı şeyleri kendi yaşayıp öğrenmesi gerekiyor, pasif olsun istemiyorum. Böyle böyle öğrenecek kısacası.
ankaraankara Bayancorek peki bir daha yapmıyor mu bizim oğlan çayın sıcak olduğunu bildiği halde sürekli cayimiza yapisiyo
Bayancorek ankaraankara yapıyor sonra yanıyor ertesi gün yine yapıyor bazen de günlerce yapmıyor inatlaşınca yapma dersem yapar inadına ses çıkarmıyorum tepki vermiyorum görmezden geliyorum üstüne düşersem daha çok yapası geliyor klasik bebek/çocuk.
Damla_eflin ankaraankara Bıçakları göremeyeceği yere kaldırın. Her çocuk mutfak eşyalarıyla oynamayi sever ve keşif yapıyorlar. Zarar verecegi şeyleri alın birakin kesfetsin. Benim oğlum bir sürü oyuncağı varken o mutfak dolaplarıdakileri döküp oynardı. Hatta ben ona mutfak oyuncak seti almıştım Buseferde onlara kafayı takıp oynardı.
ankaraankara Damla_eflin bende öyle izin verdim çekmece falan hep oynadı ama şuan bıçak ve çakmak için çabalıyor bıçağı da yemek yaparken almaya çalışıyor ağlıyor yoksa hep kaldırdım bicaklari
shrhyt ankaraankara ya örneğin dün dışarıda bahçe suyuna girmesine izin verdim bugün vermedim acayip mutsuzdu. Net olmak lazım her yaptığı şey aynı tepkiyi vermek gerek.
10bugra05 Benim oğlum 1 buçuk yaşında tencere tava ne varsa getirir salona bende eline kepçe veririm hadi yemek yap diye sonra da yiyormuş gibi yaparım çok hoşuma gider illaki geçecek bir gün hevesi sonra isteseniz de karıştırmaz oynamaz