Lolik Usnac1995 büyük şehirin alım yapıyor olması lazım ama taşeron firmalarda var tabi onların maaş ve koşulları kötü malesef
Usnac1995 Lolik Baktım da alım falan göremedim. Maliye mezunuyum, 4 sene aynı firmada çalıştım. Başka yerde yapabilir miyim bilmiyorum. Güvenim yok kendime. En azından şöyle kurumsal bir yer olsa evrak işleri falan yapılır diye diye düşündüm ❤️
Lolik Usnac1995 orda işe alınmak kolay değil ve dönemleri var sanırım inşallah yakalarsınız ve gelebilirsiniz , girende çıkarılmadığı sürece emekli olana kadar çıkmıyor zaten 😄