Kızım 13 aylık ortalama 1 aydır gerçekten hiçbişey yemiyor. Ne sabah kahvaltı da ne akşam ne ara öğünleri hiçbişey asla ağzına bile sokmuyor eliyle çıkartıyor. Beslenmelerimiz tam bir eziyet haline geldi. Yardıma çok ihtiyacım var sürekli meme emmek istiyor. Böyle devam ederse emzirmeyi bile düşünmüyorum