Mire beyzaslck maşallah çok yakın tarihlerimiz hazırlık için ne düşündünüz bir şeyler yapıcak mısınız
beyzaslck Mire evet bi parti evinde dogum günü yapıcaz inşallah 19u akşam🌸 kalabalık aileyiz eve sığamıyoruz malesef🥲
Mire beyzaslck çok güzel düşünmüşsünüz ben henüz tam olarak bir şey yapmıycam taşınma durumumuz var bu hafta sonuna denk geliyor 😓 küçük bir kutlama sade 😔
beyzaslck Mire allah kolaylık versin taşınmak zor olmalı hele bir de 1 yaş bebesi ile🥲 valla bende acaba yapmasaydım diye düşünmeye başladım bebeğim 2 günde 4 azı dişini çıkardı da perişanız🥹