Kizlar benim 36 gunluk bebegim var babasi hastaydi sanirim kizima gecti.burun tikanikligi oksuruk hapsuruk var acile goturdum sadece hava verdiler.serum fizyolojikde acmiyor burnunu.hastaligi daha fazla ilerlemeden ne yapabilirim iyilesmesi icin..ilac falanda vermedi doktor.burnunda dolayi cok zor emiyor