mutlukidss sıcaktan uyumuyor bebetolar daha çok ,bizimki klimayı açmadan öğlen uykusu yok , o da tavana dikiyorum 30 dereceye alıyorum zibinla duruyor o odada öyle rahatlıyor ,ortalık cehennem sıcağı 😬 her bebekte ilk anneliği yaşıyorsun bir şey olmaz 😁