birprensannesi41 kızlar benmi baglayamıyırum bezı dıcem ama sıkı sıkı baglıyom sızdırıyo hergun gunde 1 defa basıma geliyo bktım yaa
seymasimsek12 birprensannesi41 slerpy naturel ve ekstra ikisini de kullandım hiç sızdırma sorunu yaşamadım çok memnunum. Üstelik benim oğlum geceleri uyanmıyor 10 da bağlıyorum sabah 7 ye kadar duruyor. Baya da doluyor ama hiç sızdırmadı.
mervekaran04 6 aylık bebeğim var molfix ve sleepy stok yapmıştım şuan sleepy kullanıyorum natural ve extra serisini gayette memnunum hiç sızdırma sorunu yaşamadım