perakus Her sabah neden 6 da kalkıyoruz🤦♀️ gece uykusu fena değil ama bu aralar sabah 6 cıyız o saatten beri debelenip durduk yatakta😂 az önce bi uyudu geri uyandı. Her sabah aynı sorguluyorum neden diye😅
lilasmomy perakus sabah 6ya kadar deliksiz uyusa neden 6da kalktık demem ama en az 5 kere kalkıyorum🤦🏻♀️
laliko35 perakus günaydın gençler genç kalanlar😂 3 yaşında kızım hiç görmedim ki 9 da uyansn😂 Allah yardım etsin 🤲😂
perakus lilasmomy yani buda mantıklı ben gece cok kalkmıyorum ama sabah yine neden uyandık diyorum 😂 Bu biraz benim yorgunlugumla alakalı sanırım dinlenemiyorum hiç
Noname987 lilasmomy Aynen bende. Gece güzel uyusun sabah 6 da kalksın razıyım. Ama gece saat bası uyanıyor ve sabah 6 yı zor görüyorum 5 te başlıyor uyanmaya 6 ya kadar uzatmaları oynuyoruz
Dlk55blt-rdvn perakus 6 bizim fix saatimiz normal geliyor bana artık. Tabi 7 de uyansa ya da 6.30 göbek atarım
aslhnkrts perakus hiç sanmıyorum ama inşallah öyle olur diye dua ediyorum max bi saat uyuyo benimki somra kalkıyor
perakus crybaby yatarken emzirince çok dalıyorum zaten ben diken üstünde oluyorum bir de yeni güncelleme geldi biraz emiyo sonra arkasını dönüyo diğer tarafa😂 sürekli memede kalmıyo yani
laliko35 perakus pozitid düşünelim ben son 2 yıldır Lalin bugun 9 da uyanacak diyorum 😂😂😂 7.30 a şükrediyorum bir ara taktı 6 da uyanoyordu 2 3 hafta önce 😂
perakus crybaby evet senin bebiş küçükmüş daha benimki dönmeye falan başladı o yüzden biraz emiyo sonra arkasını dönüyo sonra biraz daha dönüp yüzüstüne ceviriyo kendini😂
perakus crybaby 5 buçuk aylık Bir de açık havada uyumayı çok seviyor dolaşmayı arabayla gezmeyi okuduğum yorumlardan sonra kendimi uykumu almış sayarak arabasına koydum yürüyüşe çıktım parka falan gideceğim😂
crybaby perakus dışarıyı benimki de seviyor da tek başıma çıkamıyorum daha mecbur babayı bekliyoruz 🤣