anne905 Kızlar aşırı zayıfım ben çoğu kişi doğum kontrol hapı kullan kilo aldırıyo dedi özellikle yazz diye bi markanın dediler ama yorum okudum biraz regl olmuyomuşssun çok az denecek kadar falanmış bu zararlı değil mi peki
emilia anne905 46 kiloyum 2 yıldır doğum kontrol hapı kullanıyorum. Kilo falan aldırmadı. Aksine sinirli tahammülü az regl düzensizliği vs yaptı. Kilo almak için bu tarz haplara hiç yönelme. Kilo alınsaydı ben alırdım.. 🙏🏻
Ebruliiiiii anne905 sırf kilo almak içinse bence bir diyetisyenle çalışarak doğru kilo almak çok daha iyi olur senin için. Kaldı ki doğum kontrol haplarının doktora danışılmadan kullanılması çok tehlikeli
Dem_987 anne905 ben yazz kullanıyorum doğumdan hemen sonra doktor tavsiyesiyle başladım 9 kilo verdim bu süreçte kilo aldırmıyo bence regl düzensizliği yada azlığı yapmadı aksine düzene girdi
aysebb anne905 Kilo yapmıyor haplar hayır o hapta yapmıyor. Bende 48 kiloyum şuan ama almadım hap kullanıyorum. Ama regli kestiği azalttığı doğru
anne905 emilia evet bazılarında da hiç kilo falan aldırmamış ama hangi markaydı acaba benim dediğime herkes öyle yazmış da
mommmmy anne905 herkesten etkisi farklı. Ben doğum kontrol hapı kullandığım zaman kilo vermiştim fıstık gibi olmuştum tüylerim azalmıştı. Normalde tüyde yapar diyorlar . Tamamen hormon dengenizle alakalıymış.