Günaydın hanımlar, dün marketten organik yumurta sipariş verdim, birkaç parça eşya da aldım. Poşete yaklaşırken bile inanılmaz kötü bir koku geliyordu yumurta kutusundan. Bir tanesi kırıldı herhalde sıcaktan da kötü kokuyor diye düşündüm ama hepsi sağlam. Paketten o kadar kötü koku geliyor ki mutfağı kaplamış, eşim de çocuğa verme bozuktur dedi, kendim yesem mi atsam mı bilemedim