aybarsmomm97_ Şampuan vs ne kullandınız memnun kaldığınız ürünler varmı anneler 🥰saçlarım tutam tutam elinme geliyor ,bebeğim 4 aylık ,6 ayda bitiyor diyorlar
Feyzosunannesi aybarsmomm97_ kızım haftaya yedi aylık olcak çok aşırı dökülüyor adım attığım yerde saçım kalıyor çok sinir bozucu ve bunu geçirecek birşey yok diyolar her kadın yaşıyormuş doğum sonrası kendiliğinden geciyormus
miranatlass aybarsmomm97_ benimdr dökülüyor daha önce çinko kullanmıştım çok iyi gelmişti yarıh tekrar yazdırıcam sağlık ocağına
cnsuuozzgen Kızım 6 ay 22 günlük saçım kalmadı diyebilirim kalanlar da hep beyazladı korkudan eşarpsız gezemiyorum evin içinde 😢