Vildan_
benim ikizlerim var 9 aya kadar 3 yardımcı değiştirdim en sonuncuyu göndermek zorunda kaldım o zaman kadar kızları hep sallayarak uyutuyorduk iş başa düşünce gündüz uyku saatlerine yaklaşınca beşiklerine yatırıp müzik açıyordum oda kapısı açık şekilde bende onlarla odada kitap okudum 1 hafta sürekli bu şekilde devam ettik daha sonra videolu masallar buldum ve masal açıyordum birgün üçümüzde masal dinlerken uyuya kalmıştık 1-2 haftada masal açıp kapıyı kapatıp çıktım toplamda 3 hafta sonrada tamamen masal müzik olmadan yatırıp çıktım şimdi 1,5 yaşınalar o zamndan beri yatırıp kapıyı çeker çıkarım zaman zaman ağlayacak ama kararlı olman lazım mümkünse kameradan takipte ol yani ağlaması sadece uyumak istemediğinden mi emin ol 3 yardımcının başaramadığını 3 haftada başardım hemde ikizlerle bence sende yaparsın hem uykusu daha kaliteli oluyor
birde anneden ne kadar bağımsız olursa bebek o kadar mutludur