btl1816 Emzirirken tek göğsünüz ile mi emziriyorsunuz yoksa diğerine geçiyor musunuz? Ben mi yanlış yapıyorum acaba? Emmek istediğinde tek göğsümü emiyor 10 dk sonra falan kendi bırakıyor diğerini versem de almıyor bu şekilde diğer göğsümü de dinlendirmiş oluyorum diye düşünmüştüm ama mastite sebep olur mu böyle
EmrEGEbru btl1816 doğru mu değil mi bilmiyorum ama ben emmek istediğinde birini veriyorum sonra tekrar emmek istediğinde diğerini. Sırayla değiştiriyorum
Sunaoz btl1816 btl1816 bende öle yapıyorum hangisini emdiuse bji sonrakinde diğerini veriyorum eğer ikisinde çok doluyda gece bazen çok oluyor çünkü Ozman 5 dakika birini 5 dj birini veriyorum azar azar bosalttiriyorum
MTkutay btl1816 canım zaten bebekler tek memeyle doyuyor yani benim oğlum 5 aylık olmak üzere hala tek memeye doyuyor her beslenmede bir diğer memeyi veriyorum önce sulu sütü sonra yağlı sütü içmiş oluyor her iki memeyi tek beslenmede vermeye çalışırsan bebek sadece sulu süt almış olur Buda gazı daha çok artırır birde bence bebegini emzirirken dakikalara bakma bırak o istediği kadar memede kalsın 😊
Ricitos btl1816 demekli tek göğsündeki sütle doyuyor, ne mutlu sana:) bi sonraki emzirmede diğer göğsünle devam edebeilirsim, 2 saat sonra diğerini emzirirsin öyleyse. Max da 3 4 saate mastit olmasın merak etme. Çok rahatsız ederse sağarsın.
Gzdetopcuoglu Ben değişimli veriyorum bi emmesinde birini bi emmesinde öbürünü sürekli öyle yapıyorum 4 aylık mastit falan olmadım cok sukur
btl1816 Sunaoz gece yatmadan önce ben sağıyorum taşmasın diye. Uyurken zaten bi sonraki emmesine kadar doluyle tekrar göğüs
Kaganpasa20 btl1816 kac gundur ben de bu konuyu arastiriyorum. Hemsire dönüşumlu yapma dedi bana. En son hangi memede kaldiysan ona devam et o bitince oburune gec dedi. Yoksa bebek sudan başka bisey emmez dedi. Benim bebegim 10 dk emiyor sadece yeterli mi emin degilim
btl1816 Kaganpasa20 ben sırayla emsiriyordum bebeğim 41. Gününde 2 kilo almıştı. Öyle olsa kilo alamazdı